تراکتور

نکاتی مهم، پس از خرید تراکتورهای مدل ۲۴۰ و ۲۸۵ فرگوسن

شرکت تراکتورسازی ایران با تولید تراکتورهتی مدل ۲۸۵ و ۲۴۰ به عنوان یک کالای ضروری، درصدد است، گامی در جهت ارائه خدمات به کشاورزان شریف ایران بردارد و نهایت کوشش را بکار بسته است تا تراکتوری در اختیارتان بگذارد که شایسته کاشت-داشت و برداشت زراعت شما باشد.

اگر تراکتور در شرایط سخت و غیر عادی مورد استفاده قرار گیرد(مانند آبهای عمیق و شالیزارهای برنج) بهتر است با نمایندگی‌های مجاز برای دریافت اطلاعت و راهنمایی‌های لازم تماس بگیرید، در غیراینصورت پذیرش مسئولیت‌های ناشی از خسارات احتمالی برای تراکتورسازی غیرممکن و امکان لغو ضمانت‌نامه وجود خواهد داشت.

 

ضمانت و بازرسی قبل از تحویل

تراکتورسازی ایران قبل از تحویل تراکتور به نمایندگی‌ها و یا به مشترریان محترم، ضمانت می‌کند که تک‌تک قطعات تشکیل دهنده تراکتور را تحت شریط معینی در طول تولید و منتاژ کنترل نموده و عاری از هر گونه عیب و نقص می‌باشد.

علیهدا تراکتوزسازی متقبل می‌شود، چنانجه تراکتور تحویلی برای عملیات کشاورزی بکار برده شود بمدت یکسال و اگر باری عملیات صنعتی بکار برده شود بمدت شش ماه از تاریخ تحویل، قطعات آنرا گارانتی نماید.

در موارد زیر ضمانت‌نامه و گارانتی تراکتوز لغو خواهد شد.

  1. چنانچه سرویس‌های اولیه بموقع انجام نیابد.
  2. چنانجه در مواقع تعویضقطعات تراکتور ، از قطعات یا متعلقات غیر استاندارد و تائید نشده(توسط تراکتورسازی) بکار برده شود که در اثر آن خساراتی به سایر قطعات وارد آید.
  3. چنانجه خسارات در اثر عدم استفاده صحیح از تراکتور ناشی شده باشد.
  4. چنانچه تنظیم  و تغمیرات توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز انجامشده و در اثر آن خساراتی به تراکتور وارد آمده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید