معرفی شرکت ATS و خرید محصولات آن در ایران

معرفی شرکت ATS و خرید محصولات آن در ایران

گروه ATS در ۱۹ ژانویه ۱۹۷۳ در لندن تاسیس شد و در طی چند سال به یکی از برترین توزیع‌ کنندگان و صادرکنندگان در صنایع OEM و تولید کننده قطعات OE تبدیل شد. این گروه به دریافت جایزه صادرکننده برتر توسط شرکت فرگوسن در سال ۱۹۹۴ نائل شد و در مجله اتاق صنایع و تجارت انگلستان برای داشتن نقش موثر و فعال در صادرات انگلیس مورد تقدیر قرار گرفت. در دهه ۱۹۹۰ گروه متوجه ناخشنودی میان مشتریان به دلیل محدودیت انتخاب بین قیمت بالای کالاهای اصلی از سویی و کالاهای جایگزین ارزان و باکیفیت نازل از سوی دیگر شد، بنابراین در سال ۱۹۹۶ اقدام به معرفی برند خود با نام ATS کرد و با تهیه قطعات اصلی OEM با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار داد. 

فلسفه شرکت ATS

قطعات ATS در بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مجتمع‌های تولیدی براساس نقشه‌های فنی تهیه شده توسط مهندسان تراز اول و مجرب طراحی و ساخته می‌شود. هدف این شرکت رسیدن به مشخصات فنی برتر این قطعات، کارایی بهتر و عمر طولانی‌تر است.

محصولات ATS با گارانتی معتبر عرضه می‌شود. مشخصات تکنولوژیکی ATS شامل اقلام زیر می‌شود:

رینگ پیستون کروم سرامیک، مول بیدل، نیترو، پیستون با روغن کاری دو برابر، پیستون دو تکه، پیستون تمام فولاد، پیستون با بوش برنجی، بوش موتور کوره‌ای و کرومات ساخته شده از لایه کروم. با وجود کیفیت ممتاز، ATS قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کند زیرا حجم تولید بالا و بخش عملیاتی کم هزینه و سود پایین برای رضایت مشتری در نظر گرفته شده است. 

فلسفه شرکت ATS

ATS امروز

با ترکیب کیفیت برتر و قیمت‌های رقابتی امروزه قطعات ATS تعداد زیادی از خطوط OEM را به خود اختصاص داده است.

از سال ۱۹۹۶ در تولید بیش از صد هزار خودرو و موتور خودرویی از قطعات این شرکت استفاده شده است. این شرکت در زمینه تامین قطعات برای بخش خدمات پس از فروش ATS رابطه‌ای نزدیک با توزیع کنندگان برگزیده برقرار گرفته است و حمایت خود را با برگزاری کنفرانس، نمایشگاه و کالاهای تبلیغاتی ارائه می‌کند. ATS به روابط بلند مدت اعتقاد دارد، توزیع کنندگان همراه با این شرکت رشد می‌کنند تا حدی که برخی از آن‌ها روابط ۲۰ ساله با این شرکت دارند. 

در سال ۲۰۰۱ این شرکت اقدام به تاسیس یک مرکز توزیع در منطقه آزاد جبل العلی کرد و در سال ۲۰۰۵ تاسیسات خود را به بیش از ۱۵۰ هزار فوت مربع جهت انجام عملیات حمل و نقل بهینه افزایش داد. شرکت ATS دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و کادر مسلط بر ده زبان زنده جهان است که همراه با دیگر پرسنل مستقر در هفت کشور فعالیت دارند.

تنوع کالاهای ATS

ATS متخصص در تولید قطعات گیربکس و دیفرانسیل، بلبرینگ کلاچ، واشرهای موتور، استارت کامل تراکتور، رینگ، پیستون، بوش، قطعات موتورهای دیزل برای کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ژنراتورها، تراکتورها و ماشین‌ آلات راهسازی همچون مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، پرکینز، کامینز، مسی فرگوسن و جی سی بی است. گسترده بودن مدل‌های قطعات بیش از ۶۰ مدل ماشین آلات ولوو و بنز اکتروس و اکسور و اسکانیا DSC12، DSC 14 را در برمی‌گیرد. ATS همچنین قطعات مناسب برای صنایع پیکینیز و ژنراتورهای سری ۴۰۰، ۱۱۰۰ و ۱۳۰۰ را تامین می‌کند. 

تضمین کالا محصولات ATS

برای آرامش خاطر قطعات ATS با هولوگرام صنعتی ویژه جهت جلوگیری از کالای تقلبی مشخص می‌شود. این برند در چندین کشور ثبت شده و بخش حقوقی شرکت همراه با نمایندگی‌های توزیع آماده هرگونه همکاری جهت جلوگیری از ورود کالای تقلبی به کشور هستند تا مشتری بتواند با آرامش خاطر و اطمینان از اصالت کالا قطعات اصلی این شرکت را تهیه کند. 

فروش محصولات ATS در ایران

فروش محصولات ATS در ایران

با توجه به تنوع محصولات و قطعات تولید شده توسط شرکت ATS و همچنین کیفیت برتر محصولات این شرکت، مصرف کنندگان بسیاری در سراسر جهان خواهان تهیه آن‌ها هستند. خوشبختانه محصولات ATS در ایران نیز وجود دارند و از طریق فروشگاه سیسال می‌توان محصولات اصلی این شرکت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کرد. خرید محصولات ATS این اطمینان را برای خریدار فراهم می‌آورد تا با آرامش خاطر بتواند آن را جایگزین محصول اصلی کرده و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید